ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

سئو,بهینه سازی سایت,سئو سایت,بهینه سازی وب سایت,خدمات سئو,سئو و بهینه سازی,سئو وب سایت,آموزش سئو,بهینه سازی وبلاگ,افزونه سئو,نرم افزار سئو,اخبار سئو,آموزش سئو سایت

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا شما از سوالات در بازاریابی محتوا قسمت عنوان مطالب نوشته شده استفاده می کنید ؟ محتوای شما با سوالات مختلف در ابتدا آغاز می شود ؟

مردم در همه زمان از موتورهای جستجو سوال میپرسند و به دنبال جواب سوال های مختلفی هستند.آنها میخواهند بدانند، کی ،کجا،چه وقت و چرا؟ آنها میخواهند در مورد موضوعات مختلف بدانند.

این نوع از صفحات هم مسلما رتبه خوبی پیدا میکنند،به اشتراک گذاشته می شوند و لینک هایشان جذاب است،برای مثال این دست سوالات بیشترین اشتراک و این شرکت ها تبلیغات خود را با سوال آغاز کرده اند.


آگهی بخش راست گوگل (آگهی تبلیغاتی یک شرکت ): ساعت موتورهای جستجو چه معنی برای بازاریابان و کاربران دارد؟(۳K اشتراک گذاری و ۲۲۶ بار لینک شده است)

ماکروسافت به کدگذارهای اوتیسم نیاز دارد، آیا میتواند داوطلبان خوبی پیدا کرده و آنها را نگه دارد؟- شرکت های سریع(۴۷ k اشتراک گذاری و ۹۳ بار لینک شده است.)

سابقه ترامپ در فساد باور نکردنی است،پس چرا کلینتون به ظاهر مفسد به نظر میرسد؟ واشینگتن پست (۸۶۷ k به اشتراک گذاشته شده و ۱۴۴ بار لینک شده است.)

اما آیا سوال های تیتر میتواند در دراز مدت منجر به آسیب رساندن به دیده شدن مطالبتان گردد؟

جواب بله است

اشتباه برداشت نکنید، تیتر های سوالات در بازاریابی محتوا به خودی خود بد نیستند،سوال پرسیدن منجر به ایجاد کنجکاوی میشود و میتواند مخاطبان را به کلیک کردن ترغیب کند وحتی ممکن است در ذهن آنها سوال ایجاد کند.

اما زمان های مناسبی برای استفاده از سر تیترهای سوالی وجود دارد.در اینجا شش سوال مطرح میشود که شما قبل از استفاده از سر تیتر های سوالی باید به آنها جواب دهید.

    آیا شما خودتان به سوال پاسخ داده اید؟

سرتیتر های سوالی زمانی اشتباه خواهد بود که شما به جواب مناسبی در مطلبتان نرسیده باشید.بسیاری از نشریات سوال های بزرگی را مطرح میکنند، ولی هرگز پاسخ سوالاتشان را به طور رضایت مندانه ای عنوان نمیکنند.

چند بار مقاله ای را دیده اید که با این عنوان که تنها زمان پاسخگو خواهد بود تمام شود؟

اگر میخواهید که تیتر عنوانتان به صورت پرسشی باشد ، پس اول باید جواب سوال آنرا در مقاله تان آورده باشید درغیر این صورت از نقطه استفاده کنید.

    جواب شما از مطالب دیگری که نشر داده شده ، بهتر است؟

ممکن است بعضی مطالب از قبل به صورت سوال در بازاریابی محتوا پرسیده شده باشند و یا جواب داده شده باشند.قبل از اینکه مطالبتان را منتشر کنید ، در موتور جستجوگر مورد علاقه تان عنوان تان را تایپ کنید و مطالب ای که به دست می آید را مطالعه کنید.با اینکار شانس این را خواهید داشت که محتوای بهتری تهیه کنید یا پاسخ اجمالی تر و یا دقیق تری داشته باشید، همچنین میتوانید پاسخی دهید که نام تجاری تان را گسترده کند و یا مردم را به چالش بکشاند.

فقط به دنبال پاسخ جدیدی نباشید،چنین پاسخ های معمولی در اینترنت به اندازه کافی وجود دارد، مطمئن شوید جواب شما بهترین محتوا را در بر میگیرد.(همچنین جالب و به یاد ماندنی است.)

 

    آیا سوالتان با بله یا خیر پاسخ داده می شود؟

یکی از محبوب ترین سوال برای پرسیدن در صنعت ما این است ” آیا سئو مرده است؟” این مدل از پست ها معمولا بازدیدکنندگان زیادی دارد  و کمی خشم نیز ایجاد میکند. چرا؟ برای اینکه در پایان میتوان به این سوال با ۱۰۰۰ کلمه پاسخ داد ولی نمیتوان گفت نه!

نمونه های دیگری از تیرهای سوالی بله یا خیر زیادی در سرفصل ها وجود دارد.به بررسی این سایت بپردازید که قوانین سرتیر های بریجیت را درهم میشکند.(که میگوید هر تیتر که با یک علامت سوال تمام میشود میتواند با نه پاسخ داده شود.)

– آیا فیس بوک باعث انتخاب ریس جمهور منتخب ترامپ شده است؟(نه)

-پیام همیلتون به پنس : آیا این آزار و اذیت بود؟(نه)

پرسیدن سوال هایی که با بله و خیر جواب داده شود کار بی موردی است، پس چرا اینکار رانجام دهیم؟بریجیت کلایمز ادعا میکند که نشریات از این مدل عناوین استفاده میکنند چون آنها میدانند که احتمالا داستانشان احمقانه است و منابع را در اختیار ندارند و به حقایقی هم نرسیده اند ولی میخواهند که آن را نشر دهند”

حق با اوست.


    از عنوان کردن اطلاعات دوری میکنید؟

اگر از عنوان کردن اطلاعات دوری میکنید تا کلیک کردن روی عنوانتان بازدیدکننده بیشتری دریافت کنید،در واقع شما در حال معامله هستید.به جای اینکه فقط از یک علامت سوال در آخر تیترتان استفاده کنید زمانتان را برای طرح یک چالش و سوال واقعی صرف کنید.

    آیا جواب سوال ناشناخته است؟

گاهی اوقات شما نظریات و ایده هایی را میخواهید با مردم در میان بگذارید که میخواهد مردم را به فکر وادارد یا بازخوردی داشته باشد.

مثلا :

محل جستجوی محلی گوگل در تلفن همراه کجاست؟

پنگوئن ۴.۰ : برای کسانی که با سئو کار میکنند به چه معناست؟

AMP گوگل برای تجارت الکترنیک به چه معناست؟

ممکن است در بعضی موارد راجع به چیزی بنویسید که دیده اید اما به طور صد در صد از آن اطلاع ندارید.

آیا گوگل از لیبل های سبز برای تبلیغات PPC استفاده میکند؟

آیا گوگل نتایج خودکار برای احزاب سیاسی بریتانیا را دستکاری میکند؟

آیا گوگل سیستم دانش روزش را به روز رسانی میکند؟

در این موارد سر فصل سوال ها کاملا مناسب هستند، چون سوال ها به صورت قطعی قابل پاسخ دادن نیست. مطمئن شوید که از تیترهای پرسشی تنها به عنوان یک لفظ استفاده نمیکنید. سوال باید به حدی مهم باشد که پاسخ دادن به آن در وهله اول باشد.

    میتوانید یک سرتیتر متقاعد کننده تر بنویسید؟

سرتیتر سوالی میتواند تنبل وار ترین کار برای اشاره به یک نکته باشد. باتوجه به گفته های جاناتان آلن ریس کمپانی ال اند تی ، اگر شما سوالی میپرسید ممکن است خواننده را به این فرض وا دارد که هیچ اطلاعات جدیدی وجود ندارد،پس سوال نپرسید.

” چیزی که هیچ خواننده ای به آن علاقه ندارد بحث بی پایانی است که نتیجه گیری در بر نخواهد داشت”

اگر همان عنوان سوالی خود را تبدیل به عنوانی با تاکید بر ایده اصلی کنید، احتمال اینکه توجه بیشتری را جلب کنید و مطالبتان بیشتر دیده شود، خواهد بود.چون بدین صورت شما به خواننده پیام میفرستید که میتواند متن موافق یا مخالفی مطالعه کند و یا اطلاعات جدیدی کسب کند.

خلاصه

خب جواب چیست؟ تیترهای سوالی به خودی خود بد نیستند، اما اگر به درستی استفاده نشوند به شما کمکی نخواهند کرد.

اگر میخواهید از تیرهای سوالی استفاده کنید ، مطمئن شوید که:

از کلماتی استفاده کنید که خوانندگان بتوانند بدانند که مطالب شما راجع به چه چیزی است.

درمورد چیزی که اطلاعات دارید سوال بپرسید و به خوبی به آن جواب دهید.

از آنها برای جلب توجه و یا بالابردن جایگاهتان استفاده نکنید.

از انتشار مطالب فیک و کم اهمیت جلوگیری کنید.

  • mehrdad taheri
  • ۰
  • ۰

هنگامی یکه شما نیاز به ریدایرکت ۳۰۱ یک وب سایت یا یک صفحه منحصر به فرد به مکان های دیگر را دارید تاکتیک های مختلف وجود دارد

هر یک از این تاکتیک ها مزایا و مشکلات خود را دارند اما اگر به درستی و بهترین عمل اجرا نشوند باعث ایجاد نگرانی می­شوند مانند  ریدایرکت ۳۰۱ به صورت نا صحیح.

در این راهنما ما تمرکز را بر ریدایرکت ۳۰۱ و ریدایرکت ۳۰۲ تغییر مسیر و گزینه تگ کنونیکال بحث می­کنیم و چگونگی اینکه شما بتوانید برای محتوای تکرار غلبه کنید .

برخی از مشاوره ها از یک مقاله قبلی در سئو که توسط برادمیلر نوشته شدا را با هدایت به روز از Moz ، گوگل و همکاران خود ما منابع شده است.

ریدایرکت 301 در سئو

ریدایرکت (تغییر مسیر) چیست ؟

یک تغییر مسیر به سادگی عبارت از URL آنها در اصل به یک صفحه وب مختلف درخواسته شده است این کار برای هر بازدید کنندگان و موتور های جستجو استفاده میشود.

چرا از تغییر مسیر یا ریدایرکت استفاده می­کنیم ؟

با توجه گفته های بخش بلاگ سایت hubspot سه دلیل اصلی وجود دارد که ما از یک تغییر مسیر استفاده می­کنیم

  • برای مجامع وب مشترک با یک URL برای به حداکثر رساندن قدرت دامنه

بنابراین اگر در نسخه های متعدد از نام دامنه خود وجود داشته باشد یک فرصت وجود دارد که بتوان یک با تغییر مسیر دائم از نسخه سایت به نسخه سایت مورد نظر انتقال داد.

  •  نام تجاری جدید و یا تغییر نام یک وب سایت با آدرس های مختلف

شما با استفاده از یک تغییر مسیر دائمی نام وب سایت خود را تغییر می­دهید.

  • برای هدایت ترافیک به وب سایت از طریق آدرس متعلق به همان سازمان

گاهی اوقات ممکن است ادرس ها به نام تجاری مناسبی هدایت شوند دلایل بی شماری دیگر وجود دارد که شما از تغییر مسیر ها استفاده می­کنید.

 تغییر مسیر ۳۰۱ چیست ؟

همانطور که قبلا ذکر شد تغییر مسیر ۳۰۱ تغییر مسیر دائمی است این را اساسا کاربران و موتوو های جستجو می گویند برای اطلاعاتی که در حال حاضر در جای دیگری ساکن است استفاده می شود .یک انتقال دائم اعتبار سایت و مسیر بازدیدکنندگان.

ریدایرکت در سئو و بهینه سازی وب

مزیای تغییر مسیر ۳۰۱

با تووجه به مطب نوشته شده در مقاله  guide to response codes پاسخ نوشته شده توسط Aimee Jarboe از وب سایت سئو واچ :

۳۰۱ پاسخ ایده آل برای اصلاح بازدیدکنندگان  که به نسخه غلط از دامنه خود امده است این کد نیز باید هنگامی استفاده شود که شما وب سایت را به روز رسانی کرده باشید.

از نظر سئو یک لینک از یک صفحه ۳۰۱ هدایت می­شوید باید هر گونه قدرت رتبه بندی در مقایسه با یک لینک از یک صفحه را داشته باشد.

یک فرض قبلا بر گزار میشود که باعث از دست دادن رتبه می شد اما این است که دیگر مورد را با عنوان MOZ در اوت ۲۰۱۶ گزارش شد و انتقال اعتبار صحیح مورد تایید قرار گرفت.

در ماه فوریه جان مولرازگوگل اعلام کرد هیچ رتبه برای ۳۰۱ یا ۳۰۲ تغییر مسیر از Http به httpsاز دست داده نمی شود.

گری از گوگل اعلام کرد که گوگل مراقبت می کند که روش تغییر مسیری که استفاده می کنید از ۳۰۱ یا ۳۰۲ و یا ۳۰۷ است .

گری این را هم گفت که در هر ۳۰۰ تغییر مسیر همه رتبه از دست داده نمی­شود.

چه تفاوتی بین ریدایرکت ۳۰۱ و یک برچسب متعارف (canonical tag) وجود دارد ؟

با پرچسب متعارف (canonical tag) تمام نسخه های یک قطعه از محتوا برای هر کسی را ببینید در دسترس هستند اما انها نمایه شده است و نه اینکه برچسب متعارف باعث افزایش رتبه شود.

با یک ریدایرکت ۳۰۱ صفحه اصلی دیگر وجود دارد و هر مقام لینک خواهد شد .

نگارش  ویژگی است که اغلب به اشتباه به عنوان جایگزین ۳۰۱ استفاده می­شود به جای ارسال نظر فیزیکی کاربر به صفحه اخیر مربوط  rel=”canonical” می­شود rel که سیگنال است و صرفا به نفع موتور­های جستجو است برای درک بهتر صفحات مرتبط وب سایت.

  • mehrdad taheri