ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

سئو,بهینه سازی سایت,سئو سایت,بهینه سازی وب سایت,خدمات سئو,سئو و بهینه سازی,سئو وب سایت,آموزش سئو,بهینه سازی وبلاگ,افزونه سئو,نرم افزار سئو,اخبار سئو,آموزش سئو سایت

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آشنایی با سئوی داخلی سایت یا on page seo

خوب همانطور که در مقاله آموزش سئو سری قبل قول دادم قرار شد که سئوی درونی سایت رو برای شما توضیح بدم اما توصیه میکنم حتما مقاله سئو چیست و مفاهیم را بخوانید. در این مطلب عناوین و کاربرد ها رو معرفی میکنم .قبل از اینکه بخواهیم در مورد فاکتورهای و بخش های مختلف سئو ساختاری صحب کنیم باید به درکی از هدف برسیم .چرا ما نیاز به این موضوع داریم که ساختار ها و کد های سایت ما بهینه شده باشند؟ جواب ساده است گوگل یک موتور جست و جو است که با خزنده های موزی و فضول خود وارد سایت ها میشود اطلاعات را میخواند برداشت میکند و میبرد به دیتابیس خود نگه داری میکند تا وقتی کاربری  به آن نیاز داشت در سریع ترین زمان ممکن آن را در اختیار بگذارد.خوب این خزنده ها که کراول هم نامیده میشوند با شعورتر از گذشته شده اند :) سخت میتوان به آن ها اعتماد کرد و آن ها را گول زد چون الگوریتم ها پیشرفته شده اند.این ها را گفتم که به اصول بهینه سازی سایت و سئو سایت پایبندتر باشیم تا سئوی تقلبی یا کلاه سیاه .فرض کنید شما ربات گوگل هستین دارید عمل کراول را انجام میدهید از کجا میشود تشخیص داد این سایت در مورد چه موضوعی است ؟ همین سوال باعث شد تا مهندسان این موتور چندین فاکتور را مشخص کنند.

فاکتور ها و مولفه های سئوی داخلی سایت یا seo on page checklist :

اولین آن ها نام دامین میباشد نام دامین ما ایران سئو سایت میباشد چون به سئو و خدمات سئو مربوط میشود.در شکل زیر به طور کامل معلوم شده است.

سئوداخلی-on page seo

سئوداخلی-on page seo

دومین فاکتور مهم عنوان سایت میباشد که در عکس فوق سئو , بهینه سازی سایت میباشد.مورد دیگرمتاتگ توضیحات میباشد گوگل نیاز دارد توضیحات شما را در مورد سایت بداند .یک مورد دیگرهم به نام کیبور وجود دارد که چون اهمیتی در الگوریتم جدید گوگل ندارد توضیح ندهیم بهتر است .در سئوی درونی سایت خیلی مهم است که لینک های مطالب خوانا باشند.یک مثال همین مطلب لینک آن به این اسم نام در مرورگر خود مشاهده میکنید  on-page-seo-site به خوبی توسط موتور ترجمه میشود یا میتوانستم بنویسم سئو داخلی سایت فرقی ندارد ولی خوب به نظرم این طوری قشنگتر بود خدا کنه گوگل هم خوشش بیاد :))  پس ساختار لینک های سایت رو بررسی کنید ایرادات رو رفع کنید.درعکس زیرلینک اول بهترین نمونه است  لینک دوم یک نمونه ساختاری پیوند نه چندان جالب است چون در اول لینک کلمه کلیدی به کار گرفته نشده است.

سئو وبهینه سازی سایتاگر دقت کنید نویسنده به طرز ماهرانه ای ازکلمات کلیدی در اول عنوان پست استفاده کرده است.لینک هم که کاملا کوتاه و مفید میباشد در ضمن در ادرس لینک هم از کلمات کلیدی استفاده شده است.یک نکته که در ساختار کد های اچ تی ام ال باید رعایت کنید تگ ها هستند وقتی یک متن را مینویسیم حتما عنوان مطلب شما تگ h1  داشته باشد تگ های دیگر هم که دست خودتات از تگ های h2 , h3 , … استفاده کنید.مانند متن زیر که عنوان شبکه های اجتماعی تگ h3 به همراه دارد.

  • ۰
  • ۰

سایت تخصصی سئو و بهینه سازی سایت ایران سئو سایت

بعد از انجام پروژه های مختلف و موفق سئو سایت و بهینه سازی سایت برای معرفی هرچه بهتر خدمات و ارتباط بیشتر با مشتریان عزیز تصمیم به راه اندازی سایت تخصصی سئو گرفتم .

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

در نظر دارم در این سایت تفکرات غلطی که برخی با معرفی آن ها باعث شبهاتی شده اند را معرفی کنم و همچنین بتوانم اطلاعات به روز و دقیق تری را راجع به نرم افزار سئو و خدمات سئو باید ها و نباید ها و آخرین اخبار سئو و بهینه سازی وب سایت را با بیانی ساده در اختیار شما بزرگواران قرار دهم.

سئو

سئو

در مرحله اول شروع فعالیت این سایت از همه دوستان و صاحب نظران دعوت میشود ما را در جریان تجربیات خود قرار دهند چرا که معتقدیم یک دست صدا ندارد .متاسفانه در فضای وب پارسی اشتراک اطلاعات چندان جایگاهی پیدا نکرده و کسی که در مورد یک موضوع یا خدمات اطلاعاتی دارد به جای ارتقاء و  به روز رسانی خود این اطلاعات و تجربه خود را مخفی میکند.این موضوع کاملا قابل درک می باشد که خدمات سئو به نوعی منحصر به فرد هستند اما آیا بهتر نیست حالا که نمی خواهیم از تجربه خود با کسی صحبت کنیم اطلاعات غلط هم ندهیم؟!

در این سایت سعی خواهم کرد اطلاعات مناسب تری را در اختیار دیگران قرار بدهم حتی اگر آن اطلاعات از نظر برخی تکراری باشند چرا که وب پویاست و نرم افزار ها به روز میشوند ,الگوریتم ها پیشرفته تر میشوند.

محمد دانیالی

  • mehrdad taheri
  • ۰
  • ۰

سئو در لغت برگرفته از سه کلمه انگلیسی search engine optimization می باشد که ما ایرانی ها فارسی آن را سئو و بهینه سازی سایت یا بهینه سازی وب سایت تلفظ و به کار میبریم جالب است بدانید این کلمه برای موتور جست و جوی گوگل هم قابل درک میباشد.گوگل میداند افراد بسیار زیادی از سراسر جهان ترجیح میدهند seo را جست و جو کنند تا کلمه کامل آن را .

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت

اما اگر از تلفظ و واژه شناسی کمی جلوتر برویم میرسیم به اهداف سئو این را هم باید گفت کسی را که در ضمینه بهینه سازی سایت مهارت دارد و از تجربه کافی برخوردار است ما ایرانی ها میگوییم سئو کار و در زبان انگلیسی (seo man) هم شناخته میشوند و این به نوعی لقب کاری آن ها محسوب میشود.

سوال : آیا این موضوع سئو انقدر ارزش دارد که لقب هایی هم برای آن در نظرگرفته شود؟

در جواب باید گفت بله ! چون بهینه سازی وب سایت دانشتن از ده ها موضوع به عمق ۱ سانتی متر میباشد.

اجازه بدین کامل تر توضیح بدم من مهندس نفت هستم اما مهندس نفت در درس های خود تاریخ دارد ریاضیات تا دلتان بخواهد و شیمی و برنامه نویسی و … به همین خاطر به عنوان سخت ترین رشته هم شناخته میشود اما ایا ما در همه این دروس یاد شده متبهر هستیم قطعا خیر ما از هر علم به اندازه فقط چند سانتی متر بهره میگیریم یک اقیانوس با عمق یک سانت دقیقا سئو هم به همین صورت میباشد و درک آن برای بنده راحت تر شده است چرا که از موضوعات مختلف به مقداری که به دردمان بخورد استفاده میکنیم.

سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو یعنی بهینه سازی کد ها رفتار ها عملکردها و حتی اخلاق ها :) که با گوگل این غول دوست داشتنی و در عین حال خطر ناک رابطه خوبی داشته باشیم هرچی باشد معتمد محل گوگل است.اوست که از اعتبار خود در جهت معتبر کردن دیگر سایت های اینترنتی استفاده میکند.خوب بهایی هم دارد این اعتبار دهی و آن هم رعایت قوانین گوگل است.

خوب جذابیت مقالات در کوتاهی و غنی بودن آن ها است پس کوتاه سخن میگویم.

مقالات آموزشی سئو را به دوبخش تقسیم میکنم :

۱- مباحث سئو درونی سایت (on page site)

۲- مباحث سئو بیرونی سایت (off page site)

در مقاله بعدی شماره ۱ و عناوین آن را به طور کامل شرح میدهم .

برای دیدن مقالات کامل میتوانید از وبلاگ سئو استفاده کنید و برای تماس با کارشناسان ما از صفحه تماس با ما استفاده نمایید.

  • mehrdad taheri