ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

سئو,بهینه سازی سایت,سئو سایت,بهینه سازی وب سایت,خدمات سئو,سئو و بهینه سازی,سئو وب سایت,آموزش سئو,بهینه سازی وبلاگ,افزونه سئو,نرم افزار سئو,اخبار سئو,آموزش سئو سایت

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این ترسناک است که بیشتر راه های بهینه سازی اشتباه است.

در بهینه سازی برای موتورهای جستجو (search engine optimization) گاهی اوقات اشتباهات کوچک نیز میتواند تاثیر گذار و و پر هزینه باشد. مقاله نویس پاتریک ستوکس داستان های ترسناک خود را به طوری که شما می­توانید از این سرنوشت در امان باشید در اختیار شما قرار می­دهد.

همه ما در لحظات مشکل که نیاز به گریه کردن داریم وانمود می­کنیم که مشکلی وجود ندارد. متاسفانه به عنوان سئو کار ما می­تواینم این اشتباهات  برای مدت طولانی باقی نمی­ماند. در عوض حل مشکلات باعث می­شود که سایت را بالا بکشند و به سرعت ضرر و زیان ها  حل و فصل شود. هر اشتباه وحشتناکی وجود دارد که شما را خراب کنید و یکبار یک مشکل می­تواند برای مدت بسیار طولانی شما را خراب کند. در هر صورت، وضعیت ترسناک است  و شما باید به کار سخت و سریع برای رفع هر اتفاق بپردازید.


چیزهایی که گوگل به شما نمی­گوید (موارد سئو و اشتباهات ترسناک) :

بسیاری از این چیزها که گوگل در مورد راهنمای وب مستر ها هشدار می­دهد بصورت زیر است :

محتوای تولید شده بصورت خودکار

شرکت در طرح های پیوند (قسمت تبادل پیوند وب سایت ها)

ایجاد صفحات با کمترین و یا بدون محتوای اصلی

پنهان کردن محتوا

مخفیانه فعالیت کردن

متن پنهان و یا لینک های پنهان

صفحات راهرو

محتوای اسپم

مشارکت در برنامه های وابسته بدون اضافه کردن مطالب کافی

بارگذاری صفحات با کلمات کلیدی نامربوط

ایجاد صفحات با کلمات کلیدی نا مربوط

ایجاد صفحات با رفتار مخرب مانند نصب ویروس ، تروجان ها و یا بد افزار های دیگر

سو استفاده از قطعه غنی نشان گذاری شده -از محتوای معتبر خود سو استفاده نکنید.

ارسال نمایش داده شد خودکار به گوگل

متاسفانه مردم می­توانند خود را متعاقد کنند که بسیاری از این چیزها درست هستند . آنها فکر می­کنند در حال چرخش متن از مجازاتی برای جلوگیری از مطالب آنها وجود ندارد و بهترین گزینه است. آنها می­شنوند که لینک خوب است و به طور ناگهانی در تلاش برای ارتباط با دیگران برای انتقال لینک هستند. انها با دیدن ستاره ها و بررسی آنها و یا نشان گذاری جعلی در SERPs ایستادگی می­کنند.

هیچکدام از موارد فوق ایده های خوبی نیستند اما مردم برای دوری از چیزی تلاش می­کنند و یا به سادگی سو تفاهم دیگران را متوقف کنند.

پس از اینکه هیچ ایندکسی از متا تگ وجود ندارد می تواند از ایندکس شدن صفحه شما جلوگیری کند. متاسفانه چند بار می­توان یک وب سایت را با یک کلیک ساده فعال نمود و این اشتباه به اندازه کافی اسان و دردناک ، چشم پوشی می­شود.

حتی بیشتر سرگرم کننده کننده BOM UTF-8 است. یک مقاله خوب که در این رابطه توضیح داده شده بود بصورت زیر است :

بوم مخفف علامت ترتیب بایت و جهت نشان دادن ترتیب بایت برای جریان یک متن استفاده می­شود. این شخصیت نامرئی است که در واقع یک فایل می­باشد و ان را اساسا بی معنی از نظر سئو میدانند . برخی از برنامه های را به بوم مانند فایل متنی اضافه می­کنند که بصورت نامرئی در متن باقی می­ماند و بوم می­تواند مشکلات جدی را تا زمانی که گوگل برای خواندن فایل ها تلاش می­کند بوجود آورد.

زمانی که فایل Robot.txt خود شامل بوم باشد گوگل می­تواند فایل مورد نظر را خفه کند و این بدان معناست که خط اول نادیده گرفته می­شود و زمانی که هیچ عامل کاربری وجود دارد همه خطوط دیگر به عنوان خطا بازگشت داده می­شوند.زمانی که آنها بصورت اشتباه دیده می­شوند.گوگل آنها را نادیده می­گیرد و اگر شما در حال تلاش برای عدم زمینه های کلیدی از وب سایت خود هستید این را بدانید که آن را به عنوان یک مشکل بزرگ سئو سایت پایان می­رسانید.همچنین توجه داشته باشید فقط به دلیل یک بخش بزرگی از ترافیک خود را از آدرس های ای پی می­ آید و این قسمت بد ماجرا نیست . یکی از دوستان پس از مسدود کردن برخی از ایپی ادرس ها این کار سخت را فهمید. در حالی که گوگل از آن ایپی ادرس ها استفاده می­کرد و انها خوب بودند.

یکی دیگر از وضعیت های وحشتناک من اجرا کردن برنامه برای جلوگیری از خزنده  می ­بود که برای جلوگیری از شاخص بعد از مهاجرت زیر دامنه بود. این هر گز یک ایده خوب به جهت دسترسی به نسخه های قدیمی و به دنبال تغییر مسیر به نسخه های جدید نبود .  با این واقعیت است که فایل Robot.txt در واقع برای هر دو زیر دامنه به اشتراک گذاشته می­شود و خزنده نمی­تواند هم صفحات قدیمی و یا صفحات جدید به دلیل  بلوک شدن ببیند و باعث بدتر شدن می­شود.

مجازات دستی سئو و اشتباهات ترسناک

شنیدن این کلمه ترسناک است و این بدان معنا است شما یا کسی که در ارتباط با وب سایت هستید چیز اشتباه  است که  گوگل یک لیست از اقدامات دستی رایج بصورت زیر دارد :

سایت هک

اسپم های تولید شده توسط کاربر

هرزنامه های ساسختاری

هرزنامه مانند Free hosts

لینک غیر طبیعی به سایت شما

محتوای ضعیف با کمیفیت پایین یا بدون ارزش

پنهان کردن و استفاده از تغییر مسیر ها

پنهان کردن : اول کلیک کنید

هرزنامه محض

پنهان کردن متن یا چاشنی کلمات کلیدی

کلاک های تصویر

بسیاری از این مجازات ها برای کسی که تلاش میکیند از یک میانبر  برای دسترسی خود بهرمند شود سزاوار است. با الگوریتم پنگوئن درحال حاضر در زمان واقعی من انتظار موج مجازات دستی خیلی زود دارم .

وضعیت ترسناک اخیر یکی از جدیدترین اتفاقات برای من است. یک شرکت تصمیم گرفته بود به نام تجاری جدید به یک وب سایت جدید مهاجرت کند ولی معلوم شد وب سایت جدید یک ضربه جریمه ( هرزنامه محض) بود .

متاسفانه به دلیل کنسول جستجوی گوگل در پیش از حرکت تنظیم نشده ، مجازات تنها کشف شد و پس از مهاجرات اتفاق افتاد.

اوه ، وب سایت من شکسته است.

یکی از شخصیت هایی که همیشه اتفاق می­افتد  برای شکستن یک وب سایت است. یک قطعه بد از کد  و یا یک تنظیم بد در پیکر بندی ، یک تغییر مسیر بد یا یک پلاگین.

من می دانم بسیاری از وب سایت ها که در طول سال شکسته می­شوند به دلیل این است که یک نسخه پشتیبان قبل از هرگونه تغییرات داشته باشند و یا بهتر است یک محیط را جهت آزمایش و استقرار راه اندازی نمود.

بازسازی یک وب سایت

با هر وب سایت جدید راه های بسیساری برای همه چیز به طرز اشتباه وحشیانه  وجود  دارد. من همیشه می­ترسم وقتی کسی به من میگوید یک وب سایت جدید و به ویژه هنگامی که آنها می­گویند پس از آن در حال حاضر راه اندازی شد . من این احساس را دردی در دل خود که چیزه وحشتناک اتفاق می­افتد احساس می­کنم و معمولا حق با من است.

موضوع شایع تر سئو و اشتباهات ترسناک این است که تغییر مسیر در تمام انجام می­شود و یا توسعه دهندگان با این استدلال تغییر مسیر هستند و لازم هدایت های بیش از حد و کم کردن سرعت وب سایت نیست . یکی دیگر از اشتباهات رایج ، از بین بردن محتوای خوب است .گاهی اوقات کل یک دامنه و تمامی اطلاعات به یک صفحه دیگر هدایت می­شود.

مانند قرار دادن تمام متن در تصاویر ، این مسائل می­توانند از بسیاری از مسائل قدیمی که هنوز هم وجود دارد در محدوده به مشکلات مدرن تر تبدیل شوند مانند ” وب سایت ما در حال بازسازی محتوا می باشد” زمانی که شما به نام محتوا نیاز به تغییر ساختار وب سایت خود نیز دارید..

این باعث می­شود من بیشتر بترسم  با فایل های رونویسی به ویژه هنگامی که یک کپی ساخته شده است و عمل به طور پیش فرض  اتفاق می افتد به بازنویسی و ا با یک فایل دسترسی Ht   که در آن تغیر مسیر به راحتی قابل انجام است. من حتی در مورد بازنویسی فایل های دسترسسی Ht اشتراک گذاشتم ولو تا کنون از تغییرات هیچ ایمیلی ارسال نمی­شود .

 من حتی نمی دانم

در سال ها برخی چیزهایی که واقعا بصورت تصادفی و حشتتاک اتفاق می افتند.

من دیده ام مردم دامنه خود را از دست چرا که آن ها مالک دامنه های اینترنتی خود نیستند، وب سایت های خود را با واسطه گری شرکت های مارکتینگ یا ارائه دهنده وبلاگ ایجاد میکنند . بار زمانی که تگ های متعارف به بدرستی قابل استفاده قرار گیرد و یا فقط به طور تصادفی تغییر وجود دارد . تمام صفحات  به صحفه اصلی یا صفحه های با مجموعه متعارف به یک وب سایت مختلف دیده می­شود.

من دستور عمل ساده که مانند یک ایدیه خوش صدا مانند ” همه لینک مسیر نسبی ” تا پایان فاجعه زمانی که آنها url های متعارف نسبی همراه با نسخه های متناوب از وب سایت دیده می­شود مانند تگ های متناوب Hreflang

سئو و اشتباهات ترسناک

این شگفت انگیز است که چگونه یک چیز کم و یا یک تصمیم بد می تواند پر هزینه و وترسناک باشد . به یاد داشته باشید به پیروی از مقررات ، برنامه ریزی اجزا و کترل کار خود را بر جلوگیری از کابوس انجام دهید. و جهت اشتراک گذاشتن داستان ها ترسناک خود با من از طریق تویتر اقدام کنید. patrickstox.

منبع: سئو و اشتباهات ترسناک

  • mehrdad taheri
  • ۰
  • ۰

در این فیلم جاکولین پونیکس نقش یک مرد تنها و دل شکسته که احساسات عاشقانه قوی برای سیستم عامل تلفن  همراه خود دارد . سامانتا زمانی که به او زنگ میزند به او گوش میکند و در نهایت بخش عمده ای از زندگی او می­شود.

همانطور که از تکنولوژی درک تشخیص گفتار در نرم افزارها است ما ممکن است زمانی که  با تلفن همراه خود ارتباط بر قرار می­کنیم بطور واقعی نباشد  اما با آنها صحبت می­کنیم و زیاد هم صحبت می­کنیم.

فن آوری تلفن همراه به سرعت در حال پیشرفت است.بزودی نرم افزار های تشخیص گفتار حتی پیشرفته و به مراتب متداول تر از حال حاضر ایجاد می­شوند.

در نهایت نرم افزار های بهبود یافته سخنرانی ، تاثیر بسزایی در چگونگی استفاده از موتورهای جستجو خواهد داشت باعث تکامل آنها می­شود. در نتیجه شیوه های بهینه سازی سایت تحت تاثیر قرار می­گیرد و با تکنیک های جدید و تغییر روش های فعلی بهینه سازی وب سایت ها انجام می­شود.

نرم افزار تشخیص گفتار

گوشی های هوشمند نرم افزار های تشخیص گفتار ناموفق و پر از عیب دارند . در بدترین حالت آن این فن باعث ایجاد اشتباهات ارتباطات شرم آور و مشکل ساز شده است.

اساسا  به طوری است که تا حدودی مانند تلاش برای صحبت با مادر بزرگ های قدیمی تر از خود که در شنوایی خود دچار مشکل شده اند.

این تفاوت بسیار زیادی  از نبودن دخالت سازندگان فناوری در اصل مجموعه به ساخت است .یک آزمایش جدید انجام شده پیشنهادات جدیدی را در این زمینه مشخص کرده است.

 

آزمایش فناوری های جدید درک تشخیص گفتار در نرم افزارها

جمیز للندی ، استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد و نویسنده مطلب اخیر گفته است.

تشخیص رفتار چیزی است که  به برای دهه ها وعده داده شده است. اما هر گز به خوبی کار نکرده است. متوجه شد که در دو سه سال گذشته تشخیص گفتار بهبود زیادی داشته است با بهره گیری از داده های بزرگ و یادگیری عمیق به آموزش شبکه های عصبی خود را تولید سریع تر و نتایج دقیق تر رسانده است.بنابراین ما تصمیم گرفتیم آن را بطور رسمی در برابر انسان تست کنیم.

لندی وو تیم تحقیقاتی او که شامل دانشمندانی از دانشگاه استنفور ، دانشگاه واشنگتن و شرکت پایدو ، در۲ نرم افزار تشخیص گفتار و ۳۲ ارسال کننده پیامک را به رقابت از سرعت و دقت به چالش کشید.

برای تست درک تشخیص گفتار در نرم افزارها به گزارش های پیشرفته منجر شد و محققان یک گروه از ۱۹ تا ۲۳ ساله را استخدام کردند که بر روی تلفن ای فون خود در یک مسابقه با ماشین تایپ کنند.

آنها بزرگ شده پیام کوتاه است بنابر این ما در حال قرار دادن تشخیص گفتار در برابر افرادی که در این کار واقعا خوب هستند

لندی توضیح داد :

شرکت کنندگان کتبی و شفاهی حدود ۱۰۰ عبارت روزمره را بکار بردند . روزمره برخی از افراد این کار در انگلیسی ، در حالی که دیگران به طوری که در ماندارین بومی خود را انجام دادند انجام می­شود. صرف نظر از بان ، نتایج روشن بود. نرم افزار عمیق گفتار بایدو به طور قابل توجهی سریع و دقیق بود.

در بان انگلیسی تشخیص گفتار شگفت آور سه برابر سریعتر از تایپ انجام شده بود و میزان خطا ۴/۲۰ درصد کمتر بود در ماندرین نرم افزار تشخیص گفتار با نرخ خطایی ۴/۶۳ درصد کمتر خطا را داشته است.

استنفورد دانشجوی علوم کامپیوتر دکترا و همکاری نویسنده شری روان گفت

ما می­دانستیم تشخیص گفار بسیار خوب است ، بنابراین ما آن انتظار می­رود سریعتر باشد اما ما واقعا تعجب کردیم که سرعت آن سه برابر سریعتر از تایپ کردن بر روی صفحه کلید بود.

اینده نرم افزار تشخیص گفتار

حالا که محققان قادر به تعیین کمیت موفقیت نرم افزار تشخیص گفتار بوده است ، انها امیدوارم که آن را مهندسان برای رابط کاربری بهتر که امکان استفاده از این نرم افزار است طراحی کنند.

ما باید سخنرانی در بیشتر برنامه های کاربردی قرار دهیم تا فقط تایپ کنیم . با ابزار لندی شما می­توانید یک رابط که در آن شما با استفاده از سخنرانی برای شروع و سپس آن را به یک رابط گرافیکی که شما می­توانید لمس و کنترل کنید تبدیل کنید.

هر چند نرم افزار شرکت بایدو در حال حاضر برنامه ریزی را برای سخنرانی عمیق در دسترس عموم قرار نداده است و در حال یکپارچه سازی در چین است.

با این وجود به نظر می­رسد که بهبود نرم افزار تشخیص گفتار در راه است و به گوشی های هوشمند و دیگر دستگاههای تلفن همراه در ایالات متحده متصل می­شود . قبل از این ما می­توانیم در مورد چگونگی این فن آوری رفتار کاربر را تحت تاثیر قرار دهیم انجام کسب و کار را تحت تاثیر قرار داده ایم و ما اول باید به سوال چه کسی از نرم افزار تشخیص گفتار استفاده می­کند و چرا ؟ پاسخ دهیم

 

این ممکن است به عنوان یک شگفتی باشد ، اما اکثریت مردم با استفاده از دستیاران شخصی تلفن همراه در طول زمان وابسته و وابسته تر شدن  مثال :
•سن ۱۸-۲۹: ۷۱٪
• سن ۳۰-۴۳: ۵۹٪
• سن ۴۴-۵۳: ۳۹٪
• سن ۵۴+: ۳۸٪

حالا  که ما زمان  بحث در مورد” چرا “است  چرا ما نرم افزار تشخیص گفتار را تاسیس کرده ایم ؟ هدف چیست ؟

با توجه به مطالعه ستاره شمال صوت موبایل جوانان و بزرگسالان از ویژگی های سخنرانی تلفن خود را دلایل مختلف است. اکثر نوجوانان ۴۳ درصد از تشخیص گفتار یک تماس تلفنی استفاده می­کنند در حالی که ۳۸ درصد درخواست جهت و ۳۱ درصد آنها استفاده از قابلیت جستجو برای انجام کارهای خود استفاده می­کنند. از سوی دیگر ۴۰ درصد از بزرگسالان از آن استفاده می­کنند  در حالی که ۳۸ درصد برای دیکته متون و ۳۱ درصد از آن برای پاسخ به کسی می­باشند.

بسیاری از مردم شروع به استفاده از این نرم افزار برای نمایش دادن موتور جستجو کرده اند . این نرم افزار به طور خاص تحول ایجاد میکند به طوری که کسب و کار ، تبلیغات دیجیتال و و متخصصان بهینه سازی وب را تحت تاثیر قرار می­دهد.
چگونه تشخیص گفتار بر موتور های جستجو تاثیر می­گذارد.

تفاوت هایی بین چگونه نوع جستجو نمایش داده شده ما و چگونه فعل آنها وجود دارد . به عنوان تغییرات رفتار کاربر ، نتایج جستجو بیش از حد خواهد شد . سوال این است که شما اماده هستید تا با این تغییرات به منظور نگه داشتن وب سایت خود با نرم افزار بهینه سازی شود ؟

در اینجا در روش اصلی جستجو صوتی برای سئو تاثیر می­گذارد.

طول پرس و جو و تعیبر

هنگامی که ما پرس و جو را تایپ می­کنیم به ندرت ورودی بیش از دو کلمه است . ما به طور معمول جملات را به طور کامل نمی­ نویسیم و گوگل کلام را دریافت می­کند.

در حالی که در حال حاضر هنوز هم جستجو صوتی نسبتا کوتاه هستند و با سر هم کردن آن ها حدود ۳ کلمه می­باشند و این مهم است که جستجوی صوتی هنوز در مراحل اولیه می­باشد.

همانطور که قبلا ذکر شد نرم افزار تشخیص صدا در طول تمام تاریخ مفید بوده است . تنها در حال حاضر شروه به دیدن برنامه های پیشرفته کرده که با دقت و ما ارتباط برقرار می­کنند.

عنوان نرم افزار را بهبود می­بخشد و با استفاده از آن راحت تر آن است که نتایج جستجو نمایش داده شده مانند زبان طبیعی به ما نمایش داده شود.

قصد قوی تر

زبان طبیعی نشان می­دهد قصد بیشتر به شدت آن است. هنگامی که ما در جملات کامل صحبت می­کنند ، معنای ما واضح تر به مخاطبان ما می­رسد و این بسیار ساده است درست است ؟

در اینجا یک مثال وجود دارد

نوع کاربر هدف را در نوار جستجو کنید ، گوگل نمی­داند که اگر شما آن را جستجو می­کنید برای خرید ، برای تعمیر و یا برای یادگیری است و یا حتی می­خواهید تصاویر آن را ببینید حال اگر با استفاده از جستجوی صوتی بگوید کجا می­توانم یک  خرید کنم ، گوگل نتایج مناسب را در اختیار آن قرار می­دهد.

برای بازاریابان آنلاین و متخصصان بهینه سازی دانستن هدف کاربر می­تواند بسیار مفید باشد آنها می­توانند در رتبه بندی با احتمال بالاتر استفاده کنند.

اصلاح استراتژی در جستجوگر ها

به عنوان رفتار کاربر اینترنت تغییر کسب و کار شما نیاز به پاسخ و وفق دهنده می­باشد

در اینجا چند راه شما می­توانید برای اقدام به حفظ بهینه سازی موتور جستجو وب سایت (Search Engine Optimization ) شما باشد .

*اضافه کردن عبارت در خواست مربوط به لیست کلمات کلیدی خود را ( به عنوان مثال چه هزینه برای سفر لس آنجلس لازم  می­باشد )

شناسایی عبارت درخواست با ارزش ترین شما و جلوگیری از پرسش هایی که اقدام نشان دهنده نیست ( به عنوان مثال چه زمانی در لس انجلس می­مانید)

شامل فیلتر برای کلمات پر کننده پرسش کلمه کلیدی مانند “به” “من” ” برای”

فن آوری تلفن همراه باعث شده است پیشرفت در گام های عظیم جهش کند . این هیجان انگیز است که در عین حال طاقت فرسا . کسب و کار نیاز به انگشتان پا خود برای واکنش نشان دادن نمی­باشد

نرم افزار  افزار تشخیص گفتار ممکن است در اطراف برا مدتی در حال حاضر بوده باشد اما هنوز به نقش مهمی در شکل گیری جامعه مدرن ما بازی می­کند.زمان آن رسیده که کسب کار خود را اماده کنیم.

  • mehrdad taheri