ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

ایران سئو سایت | سئو,بهینه سازی سایت

خدمات سئو,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت ,سئو سایت

سئو,بهینه سازی سایت,سئو سایت,بهینه سازی وب سایت,خدمات سئو,سئو و بهینه سازی,سئو وب سایت,آموزش سئو,بهینه سازی وبلاگ,افزونه سئو,نرم افزار سئو,اخبار سئو,آموزش سئو سایت

۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


به کمک سئو می توانید کسب و کار های آنلاین خود را مانند فروشگاه های اینترنتی رونق دهید.

همه کسب و کار های کوچک باید بدانند که چطور حضور سازنده آنلاین داشته باشند. ۵۴% از کسب و کار های کوچک در حال حاضر وبسایت دارند ؛ اما اگر شما میخواهید وبسایت سازنده ای در جهت افزایش رویکرد مشتریان داشته باشید ، داشتن تنها یک وبسایت به اندازه کافی موثر نیست.

اکثر صاحبان کسب و کار های کوچک وقتی در اینترنت به دنبال فرصت های آنلاین مناسب میگردند ، احساس میکنند که در میان رقبا غرق هستند. بنابراین برای کمک ، در اینجا به جلوگیری از رایج ترین اشتباهاتی که ممکن است در ۲۰۱۷ برای این گونه افراد رخ دهد میپردازیم.

رفع اشتباهات کسب و کار آنلاین به کمک سئو

۱- نادیده گرفتن سئو محلی یا لوکال سئو

۹۷% کاربران اینترنت برای کسب و کار های آنلاین محلی در اینترنت جست و جو میکنند ، این بدان معناست که صاحبان کسب و کار نمیتوانند مزایای بالقوه سئو محلی را نادیده بگیرند.

سئوی محلی به شما کمک میکند تا مشتریانی که به ترجیح میدهند مکانی خاص را جست و جو کنند جذب کنید. به عنوان مثال عبارت ” سوشی در نیوورک “. با بهینه سازی وبسایت تان برای نمایش مکان ، شما به مشتریان کمک میکنید تا کسب و کار و سرویس های شما را پیدا کنند. از این رو این روش برای جذب مشتریان و مخاطبان جدید بسیار موثر ، زیرا آنها تریجح میدهند که در جست و جوی یک مکان خواست ، نتایج مناسبی ببینند.

بهترین راه ها برای افزایش سئوی محلی شامل موارد زیر هستند :

« گوگل مای بیزینس » یا همان سرویس « My business Google » خود را تایید کنید : گوگل مای بیزینس ، کسب و کار شما را به مشتریان متصل میکند. وقتی که صفحه تان را تایید کنید میتوانید NAP یا همان « نام ، آدرس ، تلفن » تان را برای سئوی محلی بروز رسانی کنید و برای کسب و کارتان و اطلاعات مربوط به آن ، دسته بندی های صحیح انجام دهید. این به مشتریان کمک میکند تا اطلاعت کسب و کار شما را زودتر پیدا کنند که این شانسی برای جذب بازدید های بیشتر است.

قرار دادن یک نقشه گوگل در وبسایتتان : در صورتی که گوگل مپ که به لیست محلی گوگل پلاس متصل شده باشد ، به کسب و کار شما اجازه میدهد تا تمام اطلاعت لازی را به مشتریانتان منتقل کنید.

بهینه سازی متا تگ ها و  محتوای صفحه برای کلمات کلیدی محلی : این کار میتواند برای یک کسب و کار بسیار سودمند باشد تا برای دریافن کلیک های بیشتر از سوی نتایج جست و جو های محلی ؛ نام شهر یا استان را در اطلاعات تگ های عنوان و تگ های متا قرار دهد.

از اطلاعات تماس سازنده در پروفایل آنلاین خود استفاده کنید : این امر برای تمام کسب و کار ها مهم است تا ثبات تمام اطلاعات تماسشان را در همه منابع آنلاین ، در سایتشان ، در شبکه های اجتماعی یا کسب و کار من در گوگل نگه دارند.

۲- نداشتن سایتی قابل دسترسی برای کاربران مدرن : کاربرانی که به شیوه های مدرن به سایت شما متصل میشوند ، خواسته های بیشتری دارند. یک کسب و کار باید در نظر داشته باشد که آنها توجه ویژه ای به پشتیبانی قالب سایت از موبایل ، سرعت سایت و قابلیت های کلی آن میکنند.

بر اساس یکی از نظرسنجی های گوگل ، ۷۲% افرادی که از موبایل برای مرور وب استفاده میکنند ، برایشان مهم است که یک وبسایت قابلیت مرور با موبایل را داشته باشد. در واقع سایتی که قابلیت مرور با موبایل را داشته باشد ، شانس جذب کاربر را همانند بهره مندی سایت از سرعت مناسب ، افزایش میدهد.

حتی ۱ ثانیه تاخیر در زمان بارگیری وبسایت ، شانس جذب کاربر را تا ۷ درصد کاهش میدهد ، حدود ۴۰ درصد کاربران هنگامی که زمان بارگیری وبسایت بیش از ۳ ثانیه طول بکشد ، آن را میبندند. آگاهی از کارایی وبسایت و شناخت بهترین راه ها در جهت کاهش زمان بارگیری آن ، برای صاحبان مشاغل امری بسیار ضروری است.

تاثیرات amp بر سئو

همچنین اخیرا گوگل سامانه AMP (Accelerated Mobile Pages)  را در جهت معرفی وبسایت هایی که قابلیت مرور سریع تر با موبایل را دارند برای کمک به کاربران موبایل ارائه کرده است تا آنان از تجربه مرور وب با موبایل و بدون اشکالات و بارگیری آهسته صفحات لذت ببرند.

نتایج افزایش ۲۵ درصدی بازدید وبسایت هایی که دارای امتیاز بالایی در AMP داشته اند را نشان میدهد.

۳- عدم بهره مندی از نظرات مشتریان :

بازبینی نظرات آنلاین و تجربیات و پیشنهاد های دیگر مشتریان ، امروزه بخش بسیار مهمی در خرید تلقی میشود ، به طوریکه ۸۸% مشتریان به نظرات و بازخورد ها بیشتر از پیشنهاد های شخصی اعتماد میکنند.

کسب و کارهایی که دارای بازخورد ها و نظرات فراوان باشد ، دارای سطح اطمینان بالا تری در میان مشتریان جدید است.

مشاغل کوچک باید مصرف کنندگان را برای بازبینی تشویق کنند و همچنین نظرات و تعداد آنها در وبسایت برجسته و مشخص باشد ، برای مثال دادن جایزه به بهترین بازخورد.

نظرات منفی نیز برای تمام کسب و کار ها مفید هستند و آنها باید در جهت ساخت رابطه ای اطمینان بخش بین صاحبان مشاغل و مشتریان به کار گرفته شوند. جالب است که قرار دادن رتبه بندی و امتیاز از سوی کاربران برای یک محصول ، مقاله یا … باعث افزایش سئو هم میشود. یکی از این مثال ها ، قرار دادن امتیاز بندی در میان محصولاتی که توسط کاربر جست و جو میشوند است.

۴- ناپیوسته بودن اطلاعات آنلاین ، افلاین و موبایل :

امروزه این بخش به یک چالش قابل توسعه در میان کسب و کار های آنلاین است.

این موضوع تنها در مورد بررسی ROI برای خرید آنلاین نیست. حالا این امر برای مرور بهترین راه برای ترکیب داده های آنلاین ، افلاین و خرید با موبایل بسیار مهم است. این به مشاغل این امکان را میدهد تا بهتر متوجه شوند که چگونه باید بودجه بندی کنند ، چه کار هایی را انجام دهند  و چه چیز هایی میتواند بهبود یابد.

۵- نداشتن ارتباط با مشتریانشان : درک مشتریان برای کسب و کار ها ، امری بسیار مهم و حیاتی است و به آن ها برای اهداف تجاری آینده شان کمک میکند. کسب و کار هایی با حضور خوب در فضای مجازی ، به مشتریانشان توجه میکنند و به آنها و خواسته هایشان گوش میدهند تا واقعا مفید واقع شوند. بدین روش شانس فروش افزایش میابد وقتی که کسب و کار به دنبال روابط معتبر با مشتریان موجود و آینده باشد.

هدف از ساخت حضور آنلاین ، نزدیک شدن به جایی که مشتریان هستند و ساختن معنی یک معنی است : تعامل ملموس.

ارتباط دو طرفه میان صاحب کسب و کار و مشتری ، تمام این راه بر اساس تجربه اولیه کاربر در انواع روش های این ارتباط باید برنامه ریزی شده و سنجیده باشد تا ارزش و میزان اثر گذاری نقاط تماس افزایش یابد.

این به مشاغل کمک میکند تا نقاط کلیدی اشتغال را بهینه سازی کنند. کمک کردن و بهبود دادن و تکرار ، برای گرفتن بیشترین ارزش هر کدام.

این اشتباهات ممکن است پیش بیاییند ، اما تمامی آنها میتوانند در قدم های کوچک در مسیر درست رفع شوند. در صورتی که این روش ها برای صاحبان مشاغل ممکن نیست ، به آنها پیشنهاد میشود تا از متخصصان سئو کمک بگیرند ، یک متخصص برجسته در ساخت آسان آن برای کسب و کارهای محلی تا به کار آنلاین ادامه دهند.


  • mehrdad taheri